Wednesday, July 10, 2019

OMG

OMG guys,
Assalamualaikum.
Dah berhabuk agaknya blog ni tak saya update.

Baru tadi saya ada terbaca satu post saya yang lama. Ya Tuhan...

Gaya penulisan yang kebudak-budakan. Saya ambil keputusan untuk padam kesemuanya. Hahahahaha.

Saya minta maaf ya.

Sekarang saya akan fokus kepada gaya penulisan yang lebih komprehensif dan bersifat mendidik dengan pengalaman yang ada pada saya.

Tak banyak, namun saya akan cuba untuk sampaikan terutamanya pengalaman saya berada dibumi Borneo Sabah dan Sarawak.

Tak lain tak bukan adalah saya ingin mencelikkan mata hati warga semenanjung bahawa orang Borneo sudah pun maju atau mungkin lebih maju dari kita semua. Baik dari segi pemikiran dan teknologi. Saya lebih mengagumi mereka kerana mereka masih lagi mengekalkan identiti dan masih lagi berbangga dengan budaya mereka.

Sekian,
Salam sayang,
アデリシア

No comments:

Post a Comment